1. Reklamowanie swoich komercyjnych usług obojętnie w jakiej formie jest zabronione. Dozwolone jest poinformowanie użytkownika poszukującego danych usług o istnieniu określonej firmy lub dostawcy. Można zamieścić link do www, informacja ta jednak ma ściśle służyć w rozwiązaniu problemu. Zakaz umieszczania adresu stron internetowych w podpisach.
2. Edycja Postów.
Temat postu powinien być krótki i treściwy, zamieszczony po uprzednim upewnieniu się, że nie był już wcześniej poruszany. Gwarantuje to innym użytkownikom łatwe i szybkie wyszukanie informacji w przyszłości.
3. Moderator i Administrator posiada możliwość usuwania wiadomości, modyfikowania wiadomości, przenoszenia do dowolnego działu. Moderator nie ma obowiązku informować użytkownika o powyższych działaniach, jeżeli stwierdzi, że dana wiadomość obniża poziom forum lub została napisana w sposób niezgodny z regulaminem, w tym:
- Pisanie odpowiedzi, które nie przyczyniają się do rozwiązania problemu, a w szczególności: „nie wiem”, „możliwe” "lol 36" itp.
- Pisanie niezrozumiałym językiem (błędy składni, zbytni pośpiech podczas pisania, błędy ortograficzne)
- Propagowanie innych stron / firm internetowych bez wyraźnej potrzeby
- Pisanie postów niezwiązanych z tematem: pytania z archiwum , zaczepki, złośliwe sformułowania itp.
- Używanie niecenzuralnych słów względem innych użytkowników, obrażanie użytkowników zarówno na forum jak i w korespondencji prywatnej
- Krytykowanie innych użytkowników za brak wiedzy fachowej
- Pisanie postów niestandardowa czcionką (wyróżnienie / rozmiar / kolor)
- Odpowiedzi w temacie, pisane jedne pod drugimi
4. Za zamieszczone pliki oraz linki odpowiada użytkownik. Jeżeli w jakikolwiek sposób upload narusza prawa autorskie i wynikną z tego konsekwencje prawne, administrator w trosce o swoje dobro może przekazać numery IP oraz wszystkie inne potrzebne informacje w celu zlokalizowania użytkownika. Może być również w tym celu umożliwiony dostęp do wiadomości prywatnych.
5. Spory nie związane bezpośrednio z działaniem forum należy rozwiązywać tylko i wyłącznie przez system Prywatnych Wiadomości. Osoba, prowokująca lub nie stosująca się do w.w sytuacji zostanie natychmiast zawieszona aż do wyjaśnienia i opanowania konfliktu.
6. Każdy użytkownik ma prawo do jednego konta. Wykrycie ich większej ilości, może skutkować zablokowaniem wszystkich kont użytkownika do czasu wyjaśnienia sytuacji.
7. Dana osoba powinna stosować się do wykonania czynności wymienionych w upomnieniu lub poleceń określonych przez administratorów i moderatorów forum np. poprawienie tematu, scalenie postu.
8. Dostęp do forum może być w każdej chwili zablokowany dla użytkownika który łamie postanowienia regulaminu.
9. Użytkownicy forum mogą zgłaszać wszelkie uwagi w tym skargi, wnioski oraz prośby. Kontakt:
forum@wysoka.wroclaw.pl lub na PW moderatorów i administratorów.
10. Administrator dokonuje weryfikacji kont użytkowników, po czym ma prawo je usunąć bez wyraźnego powiadomienia jeśli:
a) po okresie 1 roku istnienia konta:
- Konto jest nieaktywne/nieużywane
- Użytkownik nie udzielał sie na forum (liczba postów=0)
b) istnieje podejrzenie o próbie spamu, w tym:
- Zamieszczone linki www mają charakter reklamowy
- Podawane adresy są adresami zagranicznymi
- Nazwa konta jest jednocześnie adresem strony internetowej